Fupopkald – sådan undgår du at blive snydt
Vi sætter fokus på fupopkald fra udenlandske telefonnumre – og hvordan du undgår at blive snydt af dem. Og så får du en lille historie fra hverdagen her på kontoret:
Vokseværk hos Censea Office
Vi har fået vokseværk og har ansat to nye medarbejdere, fået større kontorer – og opgraderet vores telefonsystem, så vi kan give en endnu bedre kundeservice.
Tid til flere kunder med telefonpasning hos Lars Blumensaadt
Flere virksomheder investerer i telefonpasning
Telefonpasningsservice reddede festen og ferien
Indehaver af Glostrup Fest- og Serviceudlejning Charlotte Truelsen blev både overrasket og glad, da hun blev forstyrret af sin telefonpasningsservice under sin ferie i Dubai. – En af mine rejsefæller blev ringet op af den telefonservice, som begge vores firmaer benytter. Der var telefonbesked til mig, og det hastede. Det var en noget overraskende oplevelse, men tak til en meget ihærdig og professionel telefonpasning, som fandt mig ad omveje og var med til at redde en stor fest, siger hun.
Sådan fik Anders tid til flere kunder
Forleden blev jeg kontaktet af Anders fra en produktionsvirksomhed med et par hundrede medarbejdere på Sjælland, der overvejede at outsource sin telefonomstilling til en ekstern telefonservice som vores.
Hvad er telefonpasning uden ord?
Ord og telefonpasning hænger unægtelig sammen. Jeg har længe gået og leget med tanken om at lave en video om telefonpasning uden ord - Kan man det, når vi dagen lang taler i telefon med de mange telefonbesøgende der ringer til de virksomheder vi hjælper med receptionsservice og beskedservice?
Professionelt fokus med ekstern telefonservice
Med 25.000 varenumre kan Online Supplies levere alt til kontorerne i danske virksomheder. Men selvom salget foregår via webshoppen, kan kunderne også stå med udfordringer, som de henvender sig om telefonisk. Når telefonen ringer mens de tre medarbejdere er optaget af andre kunder, bliver den besvaret af en professionel, ekstern telefonservice.
De internationale bruger telefonservice i verdensklasse
Den danske maritime virksomhed ERRIA står for drift, nybygning og vedligeholdelse af skibe. Desuden leverer ERRIA containerservice for store danske og internationale virksomheder på globalt plan
Rotterne først og de nye kunder til telefonpasseren
Roskilde Skadedyrsservice benytter en ekstern, professionel telefonpasning, så medarbejderne i marken kan jage rotter, fjerne hvepsebo og stresse muldvarpe uden at blive forstyrret
Fordele med fleksibel og professionel telefonpasning
Ekstern fleksibel telefonpasning reducerer omkostninger og giver kunderne en stemme i røret hver gang, når man ringer til Zealand Care og Seniorland. – Vi har opnået tre vigtige fordele ved at lægge telefonpasningen eksternt: En fleksibel løsning, en tidsbesparelse og en økonomisk besparelse, siger direktør Birgitte Dam Kræmmergaard
En driftsikker løsning med telefonpasning
Direktør i Krea-Tex, Kurt Lessmann, spekulerer aldrig på telefonpasningen i sin virksomhed. Den del har han overladt til en ekstern telefonpasser og receptionist-service.
Kan I hjælpe os med telefonpasningen?
Vores receptionist har brug for en pause - Kan I hjælpe os med telefonpasningen?
Velkommen til Tina vores nye receptionist
Velkommen til Tina der er startet som receptionist i Censea Office.
Motivation Management har valgt telefonpasning og beskedservice
Telefonpasning og beskedservice valgte Motivation Management receptionen hos Censea Office sig til at hjælpe med. Motivation Management bidrager med inspiration, motivation og forandring til virksomheder. Besøg dem her: www.motivationmanagement.dk
WorksOnline valgte Censea Office
Full-service webbureau WorksOnline har også valgt Censea Office til telefonpasning og receptionsservice.
Opgraderet telefonsystemerne og åbnet endnu en reception
Vi har travlt og har i dag opgraderet telefonsystemerne og åbnet endnu en reception, så vi fortsat kan levere en god telefonpasning til vores kunder og ikke mindst til vores kunders kunder.
De Danske Vognmænd bruger os til deres telefonbesøgende
De Danske Vognmænd har valgt Censea Office til at tage i mod deres telefonbesøgende. Vi glæder os til samarbejdet.
Vi hjælper Erria A/S med telefonpasning og receptionsservice
I dag begyndte vi at hjælpe den børsnoterede shipping virksomhed Erria A/S med telefonpasning og receptionsservice.
e-mærket WEBSHOP og kundeservice
Vil du have en e-mærket webshop skal du have tilgængelig kundeservice (den danske mærkningsordning for sikker nethandel)
Brug for backup service og telefonpasning ?
Stil telefonen om til os når firmaets medarbejdere har brug for at koncentrere sig, eller der opstår en situation hvor i ikke kan besvare telefonen
Sådan kommer virksomheder godt fra start med ekstern telefonservice og receptionsservice
Flere virksomheder har spurgt hvor meget det kræver at komme godt i gang med vores telefonservice, og vi har derfor forsøgt at udarbejde en lille guide. Det er faktisk utrolig nemt at komme i gang, og kræver ikke teknisk bistand for at få besvaret telefonen af et callcenter.
Receptionisten skal også have en pause
Når receptionisten der passer telefonerne i virksomheden også har brug for en pause i løbet af dagen, er i møde, på kursus eller afholder ferie.
Endagsservice
Hvis du har svært ved at besvare alle indkomne opkald fra kunderne når du har travlt eller er på ferie? Så skulle du overveje at få passet telefonen så ingen vigtige opkald eller beskeder går tabt.
Derfor bør håndværkere have professionel telefonpasning
Håndværkere inden for alle faggrupper har travlt. Mureren, tømreren, elektrikeren, vvs´erne, maleren mv. har rygende travlt med opgaver indenfor nye byggerier, ombygninger og renoveringsopgaver, og i al travlheden glemmes ofte håndværkerens vigtigste aktiv: KUNDEN!