Vi hjælper dig med det, du har brug for – hverken mere eller mindre. Derfor starter enhver aftale med os, med at vi lytter til, hvad dine behov er. Derefter sender vi et tilbud på lige netop de opgaver, du gerne vil have, vi løser for dig. Virksomheder og brancher er forskellige og har forskellige behov – og det tilpasser vi os. Kontakt os, og hør nærmere om dine muligheder.

Vi hjælper eksempelvis håndværkere, autoværksteder, terapeuter, behandlere, frisører, coaches, fitnesscentre, rengøringsvirksomheder og webshops – med telefonpasning, bookning, kalenderstyring, kundeservice, bogholderi, sekretæropgaver og sågar projektledelse.

Vi servicerer både enkeltmandsvirksomheder, mindre webshops og store, børsnoterede selskaber og sikrer, at vores kunders kunder bliver godt taget imod og får hjælp til det, de henvender sig om. Helt enkelt gør vi det, du har brug for. Vi arbejder selvstændigt ud fra dine anvisninger, så vi virker som en del af din virksomhed – og så dine kunder oplever et professionelt møde med din virksomhed, når de kommunikerer med os.

Lige præcis det, du har brug for

– Og det mener vi faktisk. Vi tager din telefon, når og som du ønsker det – i hele åbningstiden eller ved fx spidsbelastninger, sygdom eller ferie. Vi viderebringer beskeder via mail eller SMS, som det passer dig bedst.

Har du flere medarbejdere, fungerer vi som din virksomheds receptionist og kan ud over omstilling stå for kundeservice, bookning, kalenderstyring mv. – præcis på den måde, der passer bedst til din virksomhed. Vores telefonvagt og pauseservice afregnes fleksibelt pr. opkald og efter forbrug.

Ønsker du, at vi klarer bogholderiet, kan det ske efter behov eller som en fast aftale, og vi kommer gerne ud i din virksomhed og sørger for bogføringen der – uden det koster ekstra. Vi varetager endvidere alle øvrige opgaver inden for kontorservice og salgskoordinering, du måtte ønske.

Vi vil rigtig gerne være en del af din virksomhed. Kontakt os, og få en snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe netop dig.

    • Telefonabonnement: Gratis
    • Samtaleafgift ved omstilling: standard takster (Fastnet/mobil)
    • Egen telefonsvarer: Gratis.
    • Fleksibilitet: Løbende måned
    • Telefonsvarer udenfor åbningstiden.
    • Beskeder på e-mail eller SMS.

    Censea Office ApS

    Adresse

    Torvebyen 2, 1
    DK-4600 Køge

    Åbningstider

    • Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00
    • Lørdag: Lukket
    • Søndag: Lukket

    Find vej til os via Google Maps – klik her

    Efter ikke engang 1 uges samarbejde med jer har jeg allerede fået ros fra to kunder for min/jeres telefon-/receptionsservice.
    Tusind tak!

    Morten Carlsen
    Direktør
    SG Brand ApS

    Mindre stress, bedre tid til kunderne og mere salg. Det er umiddelbart de tre ting jeg har fået ud af mit samarbejde om telefonpasning med Censea Office indtil nu.
    Jeg har mange opkald hver dag, og typisk også mange møder. Derfor har mine kunder været vant til at ramme en dødssyg telefonsvarer når jeg talte med andre, eller var optaget. Mine kunder responderer godt på det, og de føler, at de får fat i mit firma, hvilket giver dem ro, og mig mulighed for at få en god dialog med dem senere.
    Jeg anbefaler Censea Office til alle i mit netværk.

    Mads Paaskesen
    Direktør
    PL & Partners

    Jeg synes i har gjort en formidabel indsats og pga. netop jeres indsats har jeg haft helt ro i maven, hvilket har givet mig tid og overskud til at løse andre opgaver samt at være til stede hos familien. Jeg håber vi kan fortsætte det gode samarbejde fremover.

    Thomas Teil
    Direktør
    Citytox Skadedyrsbekæmpelse

    Unica Net har samarbejdet med Censea Office i mere end 1 år. Og jeg må sige, at jeg stadig er imponeret over den kvalitet og service vi modtager fra jer.

    Bo Andersen
    Direktør
    Unica Net ApS

    Her er firmaet i møder når jeg ikke når min telefon. Det giver ro i maven at vide at kunderne bliver betjent, når jeg ikke selv når telefonen. De tager imod besked, og nogen gange tager de også imod en ordre. En fantastisk service til mig og mine kunder. De går langt for at beskeden skal nå frem. Tak for jer, og de varmeste anbefalinger fra mig og Glostrup Fest og serviceudlejning

    Charlotte Truelsen
    Indehaver
    Glostrup Fest og Serviceudlejning

    Det kan nogle gange være svært at få besvaret alle opkald, når vi har travlt, og med Telefonpasning og Receptionsservice sikrer vi, at ingen opkald går tabt

    Jesper Lenskjold
    HB Køge A/S

    Vi valgte at outsource vores reception og telefonpasning til Censea Office. Deres store erfaring med betjening af professionelle kunder, kombineret med dygtige og engagerede medarbejdere, gjorde beslutningen nem at træffe. Jeg kan kun anbefale andre virksomheder - gør det samme - og giver jer mine varmeste anbefalinger.

    Birgitte Dam Kræmmergaard
    Adm. Direktør
    Zealand Care A/S

    I en travl hverdag med mange opgaver er det dejligt at have en professionel receptions –og telefonservice fra Censea Office. Daglige indtastninger og registreringer i vores CRM system, modtagelse af kursister, håndtering af kundereparationer samt vores bogholderi udføres til vores fulde tilfredshed.

    Sebastian Hoffmann
    Direktør
    Computer Hjælp

    Syntes altså lige jeg vil fortælle jer hvor glad jeg er for den telefonservice vi har oprettet. Det er betryggende at vide at telefonen bliver besvaret selvom jeg ikke selv har muligheden.

    Lotte Persson
    Direktør
    Medicoline