Vi hjælper dig med det, du har brug for – hverken mere eller mindre. Derfor starter enhver aftale med os, med at vi lytter til, hvad dine behov er. Derefter sender vi et tilbud på lige netop de opgaver, du gerne vil have, vi løser for dig. Virksomheder og brancher er forskellige og har forskellige behov – og det tilpasser vi os. Kontakt os, og hør nærmere om dine muligheder.

Vi hjælper eksempelvis håndværkere, autoværksteder, terapeuter, behandlere, frisører, coaches, fitnesscentre, rengøringsvirksomheder og webshops – med telefonpasning, bookning, kalenderstyring, kundeservice, bogholderi, sekretæropgaver og sågar projektledelse.

Vi servicerer både enkeltmandsvirksomheder, mindre webshops og store, børsnoterede selskaber og sikrer, at vores kunders kunder bliver godt taget imod og får hjælp til det, de henvender sig om. Helt enkelt gør vi det, du har brug for. Vi arbejder selvstændigt ud fra dine anvisninger, så vi virker som en del af din virksomhed – og så dine kunder oplever et professionelt møde med din virksomhed, når de kommunikerer med os.

Lige præcis det, du har brug for

– Og det mener vi faktisk. Vi tager din telefon, når og som du ønsker det – i hele åbningstiden eller ved fx spidsbelastninger, sygdom eller ferie. Vi viderebringer beskeder via mail eller SMS, som det passer dig bedst.

Har du flere medarbejdere, fungerer vi som din virksomheds receptionist og kan ud over omstilling stå for kundeservice, bookning, kalenderstyring mv. – præcis på den måde, der passer bedst til din virksomhed. Vores telefonvagt og pauseservice afregnes fleksibelt pr. opkald og efter forbrug.

Ønsker du, at vi klarer bogholderiet, kan det ske efter behov eller som en fast aftale, og vi kommer gerne ud i din virksomhed og sørger for bogføringen der – uden det koster ekstra. Vi varetager endvidere alle øvrige opgaver inden for kontorservice og salgskoordinering, du måtte ønske.

Vi vil rigtig gerne være en del af din virksomhed. Kontakt os, og få en snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe netop dig.

    • Telefonabonnement: Gratis
    • Samtaleafgift ved omstilling: standard takster (Fastnet/mobil)
    • Egen telefonsvarer: Gratis.
    • Fleksibilitet: Løbende måned
    • Telefonsvarer udenfor åbningstiden.
    • Beskeder på e-mail eller SMS.

    Censea Office ApS

    Adresse

    Torvebyen 2, 1
    DK-4600 Køge

    Åbningstider

    • Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00
    • Lørdag: Lukket
    • Søndag: Lukket

    Find vej til os via Google Maps – klik her

    Køge Erhvervsservice har valgt at indgå samarbejde om bemandet receptionsservice og telefonpasning med Censea Office på Vækstfabrikken i Køge. Husets lejere og gæster har dagligt stor glæde af de mange opgaver der udføres effektivt og til vores store tilfredshed. Desuden varetager Censea Office også den daglige forretningsførelse for foreningen og kontorhotellet Køge Bugt Erhvervscenter.

    Rasmus Holst-Sørensen
    Erhvervsservicechef
    Køge Erhvervsservice

    Censea Office har serviceret vores professionelle kunder til vores fulde tilfredshed og vi har derfor valgt også, at lade dem håndtere alle kundeservice funktioner for vores private kunder for Seniorland butikkerne i hele Danmark.

    Birgitte Dam Kræmmergaard
    Adm. Direktør
    Seniorland A/S

    Det fungerer ét hundrede procent.

    Censea Office har ydet telefonservice for Online Supplies siden 2015, og samarbejdet fortsætter.

    Vi er glade for den professionelle telefonpasning, fordi vores kunder er glade og tilfredse.

    Bo Aabech
    Direktør
    Online Supplies

    Vi valgte at outsource vores reception og telefonpasning til Censea Office. Deres store erfaring med betjening af professionelle kunder, kombineret med dygtige og engagerede medarbejdere, gjorde beslutningen nem at træffe. Jeg kan kun anbefale andre virksomheder - gør det samme - og giver jer mine varmeste anbefalinger.

    Birgitte Dam Kræmmergaard
    Adm. Direktør
    Zealand Care A/S

    I en travl hverdag med mange opgaver er det dejligt at have en professionel receptions –og telefonservice fra Censea Office. Daglige indtastninger og registreringer i vores CRM system, modtagelse af kursister, håndtering af kundereparationer samt vores bogholderi udføres til vores fulde tilfredshed.

    Sebastian Hoffmann
    Direktør
    Computer Hjælp

    ”Så har jeg fået personlig receptionist på mit telefonnummer, nu er der ikke nogen der ringer forgæves. Det er simpelthen genialt at få telefonpasning og en ekstern sekretær. Super professionelle! - Det er en fornøjelse at få jer i røret! Tak Censea Office.”

    Elisabeth Tang
    Arbejdsmiljøkonsulent og indehaver
    Jægersborg Arbejdsmiljø

    Efter ikke engang 1 uges samarbejde med jer har jeg allerede fået ros fra to kunder for min/jeres telefon-/receptionsservice.
    Tusind tak!

    Morten Carlsen
    Direktør
    SG Brand ApS

    Unica Net har samarbejdet med Censea Office i mere end 1 år. Og jeg må sige, at jeg stadig er imponeret over den kvalitet og service vi modtager fra jer.

    Bo Andersen
    Direktør
    Unica Net ApS

    Vi har samarbejdet med Censea Office siden 2012. De modtager vores opkald fra hele verdenen og sørger for at ingen ringer forgæves. Vi er utrolig glade for jeres hjælp i hverdagen når tingene går stærkt, og kan kun anbefale andre at benytte jer til telefonservice.

    Else Christensen
    Managing Director
    Relocare